Vagtordning udenfor åbningstid

Vagtordning udenfor åbningstiden

Hvis der opstår alvorlige skader i din bolig uden for servicekontorets åbningstid, kan du ringe til vores vagtordning hos Total Service på tlf. 20 20 22 81. Tjek gerne først vores guide om fejl i boligen.

 

Disse situationer er så alvorlige, at du bedes kontakte vagtordningen:

  • Et sprunget vandrør
  • Kloakstop, hvor vandet løber over, selv om du slukker for vandet
  • Ingen varme i nogen rum, hvis det er mellem november og marts
  • Ingen el i boligen. Tjek først sikringerne og relæet
  • Ingen vand i boligen.


Ved manglende el og vand, bedes du tjekke:

  • Om det også gælder hos naboerne
  • Om nedbruddet er omtalt på forsyningsselskabets hjemmeside eller på "Min Side".
  • Om der er opslag i opgangen om varslet lukning.


I disse situationer skal du vente og kontakte servicekontoret til dagen efter
:

  • Komfuret eller køleskabet virker ikke
  • Gulvafløb eller afløb fra en vask er stoppet
  • Fejl i vaskeriet – bortset fra oversvømmelse
  • Et toilet, der løber eller ikke kan skylle ud. Forsøg evt. selv at skylle kraftigt ud med en spand vand
  • Ved problemer med TV-signal: Kontakt TV-udbyderen direkte.

 

Hvis ordningen misbruges

Hvis du kontakter vagtordningen, og tilkaldet ikke er nødvendigt, skal du betale udgiften til udkaldet.
Det er medarbejderen hos Total Service, som vurderer, om fejlen kræver akut udbedring.